Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Мої статті

Часті питання, щодо COVID-19:

COVID-сертифікат про вакцинацію: як реагувати, якщо не вдається створити електронний документ?

Користувачі додатку “Дія” можуть отримати і міжнародний, і внутрішній COVID-сертифікати. Відтак, їхні власники можуть не лише зручно перетинати кордон, але й користуватися документом всередині країни. Приміром, у випадку введення обмежень “жовтого”, “помаранчевого” та “червоного” рівня  епідемічної небезпеки. Йдеться про можливість користуватися послугами міжрегіональних перевезень, відвідувати громадські місця чи брати участь у масових заходах. 

Незважаючи на велику кількість успішно згенерованих COVID-сертифікатів, Міністерство охорони здоров’я продовжує фіксувати випадки, коли отримати онлайн документ не виходить. Кожен з таких випадків ретельно проаналізований, розібраний та, за можливості, виправлений. На підставі цих кейсів, ми зібрали перелік найбільш поширених запитів та підготували алгоритм дій, які допоможуть усунути проблеми з генерацією сертифіката.  

Питання 1:  Якщо ви отримали статус «Не має даних про вас» після запиту на створення документа 

Якщо ви робили запит через мобільний застосунок Дія, спробуйте повторити його через портал Дія (diia.gov.ua), використовуючи свій електронний підпис для входу.

Якщо і портал Дія відповів, що "Немає даних про вас", зверніться до Вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив Вам щеплення, із запитом - перевірити ваші персональні дані, зокрема такі як: 

1. ПІБ українською та англійською, як у паспортних документах.

2. РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків, раніше називався – індивідуальний податковий номер — ІПН).

3. УНЗР - це унікальний номер запису, що вноситься про кожного громадянина України до Єдиного демографічного реєстру і допомагає зробити  цифрову ідентифікацію людини.

4. Дата народження, як у паспорті/свідоцтві про народження.

5. Актуальний номер телефону, на якому можливо приймати і відсилати смс.

Якщо у вас є дитина віком до 18-ти років, то переконайтесь, що в її картці пацієнта внесені її ж РНОКПП та УНЗР, а не ваші.

Також попросіть лікаря перевірити, чи немає дублів вашого профілю в системі, або співпадінь із профілем іншої людини.

Питання 2: Якщо ви отримали статус ««Помилка при генерації сертифіката» після запиту на COVID-сертифікат

Рекомендовано звернутися до вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив вам щеплення, із запитом - перевірити ваші персональні дані, які описані вище. 

Питання 3: Якщо ви отримали статус «На жаль, заява не підписана» після запиту на COVID-сертифікат 

Вам потрібно відновити Дія.Підпис. Для цього рекомендовано увійти до мобільного додатку або скористатись порталом Дія, використовуючи електронний підпис для входу.

Питання 4: Якщо ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступний» з таким текстом «Ви зможете додати його лише після другого щеплення. Якщо ви вже його зробили, то зверніться до пункту вакцинації, щоб ваші дані внесли».

Рекомендовано оновити мобільний застосунок, після цього надіслати запит на генерацію COVID-сертифіката повторно або зробити це через сайт Дія (https://diia.gov.ua/), увійшовши в систему з допомогою електронного підпису.          

Питання 5: Якщо ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступний» з таким текстом «Ви щепились не в Україні або дані про вакцинацію внесені не тим лікарем, який робив щеплення». 

Якщо вакцинація проти COVID-19 була зроблена за межами України, сформувати COVID-сертифікат, який би врахував виконану вами вакцинацію не є можливим. МОЗ працює над такою можливістю в майбутньому.                

Питання 6: Якщо ви отримали статус: “Номер партії вакцини помилковий”.                                         

Вам потрібно звернутися до лікаря, який провів щеплення і вніс медичний запис про вакцинацію до електронної системи охорони здоров’я, із запитом -  позначити внесене, як помилкове, і додати дані повторно, без помилки. 

Без такої дії ви зможете отримати Міжнародне свідоцтво про вакцинацію і не отримаєте COVID-сертифікат. 

Питання 7: “На жаль, сталася помилка” 

Звертайтесь до технічної підтримки порталу та додатку “Дія”.

Як отримати та скористатись направленням на безоплатне КТ

Комп’ютерну томографію (КТ) призначають для визначення стану органів грудної клітини пацієнта. 

Йдеться про ситуації, коли неможливо провести ПЛР-тест на COVID-19, наявність дихальної недостатності чи існування супутніх патологій та випадки негативного ПЛР-тесту та загальний важкий стан пацієнта. Більше про показання до призначення КТ та ефективність цього методу діагностики читайте за посиланням https://bit.ly/3BKik7a.

Як пацієнту зробити безоплатне КТ?

  1. Пацієнт має звернутись до свого сімейного або лікуючого лікаря за медичною допомогою. У випадку, якщо лікар бачить таку потребу, то виписує пацієнту е-направлення на обстеження. У направленні, яке можна отримати на телефон, вказується лише код послуги та інформація про заклад та лікаря, який і створив це направлення. 
  2. Далі пацієнт обирає медичний заклад, який надає амбулаторну допомогу за контрактом з НСЗУ. Лікарня чи поліклініка має надавати послуги за пакетом “Профілактика, діагностика, спостереження, лікування та реабілітація пацієнтів в амбулаторних умовах”. Знайти необхідну лікарню можна на дашборді НСЗУ https://bit.ly/3DFPTb4 або зателефонувати до контакт-центру НСЗУ 16-77. 
  3. Надалі пацієнт має зателефонувати до відповідної поліклініки та уточнити, чи має медичний заклад апарат для проведення КТ (томограф) та лікаря, який його може зробити. У випадку позитивної відповіді, пацієнт записується на обстеження та приходить у визначений час для проведення безоплатного КТ. 

Якщо пацієнт перебуває на лікуванні у стаціонарі, то усі необхідні обстеження входять до відповідного пакету послуг та проводяться одразу в тій лікарні, куди його госпіталізували. Для надання відповідної допомоги лікарня має все необхідне. 

Категорія: Мої статті | Додав: korykivkases (27/09/2022)
Переглядів: 49 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Вхід на сайт
Друзі сайту